Oczekiwania klienta rosną wraz ze zwiększaniem się konkurencji na rynku, i oferowaniem przez nią tańszych produktów. Klienci zawsze starają się wybierać firmy według własnego uznania, zapoznając się z propozycjami równoległych firm działających na rynku. Z doświadczenia wiemy, że im bardziej atrakcyjna oferta, tym większe prawdopodobieństwo, że to właśnie z niej skorzystamy, a nie z innej. Poza tym konsumenci zwracają bardzo często także na markę. Im bardziej znana marka, tym większa ilość konsumentów skieruje się wpierw do niej, a nie do mniej popularnej, która może ma do zaoferowania więcej za mniej, ale jest mniej widoczna, przez co traci swoich klientów. Aby firma stała się w pełni widoczna dla interesantów, trzeba przede wszystkich przedstawić swoją ofertę za pomocą reklam. Reklamy w internecie, w telewizji, w radiu w prasie, za pomocą wystaw, prezentacji odbywających się w domach potencjalnych klientów (szczególnie w przypadku ekskluzywnych, drogich artykułów oraz usług), za pomocą gazetek i ulotek reklamowych. Sposobów na zaistnienie na rynku jest wiele. To od nas, naszych zasobów finansowych, i typu działalności, jaką wykonujemy zależy, czy powiedzie się nasz plan zaistnienia i wspięcia się na wyżyny gospodarki światowej.

metodynauczania.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here