Odbiorcy i nadawcy

Jedną z najważniejszych informacji, jakie muszą zawierać ogłoszenia jest kontakt z nadawcą. Najczęściej jest to numer telefonu, czy adres e-mail. Firmy podają także numer fax oraz adres. Bez tego niestety ogłoszenie będzie wystosowane w próżnię i nie spełni swojego celu. W przypadku drobnych ogłoszeń ich nadawcy podają również godziny, w których można się z nimi bez przeszkód kontaktować. Dotyczy to zwłaszcza osób, które pracują i nie mogą sobie pozwolić na przerwę w celu odbycia prywatnej rozmowy telefonicznej. Stanowi to ułatwienie zarówno dla nich, jak i dla odbiorców. Gdy treść ogłoszenia wzbudzi zainteresowanie odbiorcy nawiązuje on kontakt z ogłoszeniodawcą i wypytuje o szczegóły oferty. Aby nie wydzwaniać kilkukrotnie z różnymi pytaniami do tej samej osoby można je sobie wypisać na kartce i zadać wszystkie za jednym razem. Wydaje się to być praktycznym rozwiązaniem. Skuteczne ogłoszenia mogą być wstępem do udanej transakcji. Niezbędna jest przy tym uczciwość i rzetelność obu stron. Żaden szczegół nie może być zatajony, a intencje muszą pozostawać czyste.

360interactive.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here